Stallet

Hej! Jag sitter och äter nu. Har nyss varit ute och städat i stallet , ska gå ut och fortsätte när jag ätit upp!
Det kommer nog bli riktigt fint! Iallafall rent ;)
 
Tävlingen idag gick sådär. Felfri i första klassen men kände ändå att det inte var någon särskilt bra runda!
I andra klassen gick det sämre , hinder 1 , 2 och 3 gick verkligen super! På hinder 4 blev det stopp , både Leona och jag var nog lika förvånade när jag helt plötsligt stog och höll i en tygel. Det blev en liten volt ;) Inte hann jag märka att jag ramla av innan jag stog på marken.. Så kan det gå :P
 
Glöm inte att vara med och tävla HÄR .
 
//carro
Kommentarer
Postat av: E M I L I A

bloglovin byte? :)

Svar: Visst , följ mig först och skriv vilket nummer du blev! :)
Caroline Hellgren

2012-09-08 @ 18:19:32
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se
Postat av: Rebecca

kolla gärna i min blogg om du vill blir Dagens blogg :)kram

2012-09-09 @ 21:01:55
URL: http://beccarosan.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback