Söndag

Hej! Ledsen för dålig update men jag har inte orkat och inte har jag haft tid heller ..

Igår så tog jag det bara lugnt .. Några var här och provred Power så då skritta jag med på Sune, jätte mysigt tyckte han att det var!

Idag har jag varit på FRK hela dagen och hjälpt dom på deras hopptävling , idag var det för storhästar! :)
Satt vi insläppet dom 3 första klasserna , men i den sista så tog jag hand om hinder 5 och 8. En trippelbarr och en oxer. Alla var jätte duktiga idag! Grattis på er! Men framför allt ett jättestort grattis till vår lagledare och hopptränare Ida som tog hem vinsten i La:n! En super fin rund , även grattis till Amanda Hernvall som gjorde två jätte fina ritter , vilket lede till två andra platser (tror jag).
Grattis grattis <3

Nu ska jag ta det lugnt , läsa lite och sedan duscha och efter det sova! Ha det bäst!

//carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback