@ school

Jag sitter ensam i skolan nu utanför bildsalen. Slutade för ungefär 50 minuter sedan. Här finns inget att göra , alla andra har lektion. Tänkte vara med 7c på bilden men det fick man tydligen inte.. Jaja , lyssnar på musik. Har gjort matte läxan. Dagen har gått riktigt fort idag. Skönt :)
Om 40 minuter slutar alla , då drar jag med Julia hem eftersom vi har Konfa ikväll. Bor ju typ 1 mil utanför Färgelanda så jag kan ha lite problem att ta mig hit ibland ;)

Igår åkte jag och mamma till hästarna för att borsta dom och lägga på täcke. Leona var som väldigt ofta envis och vägrade att låta oss komma i närheten så vi fick strunta i henne. Sune däremot , han kommer så fort man ropar och är alltid jätte gosig! Duktiga killen<3
Båda vilar idag med , både mamma och jag kommer hem sent.
Imorgon tror jag att mamma tar Sune , Leona får stå. Jag sover hos Elin till lördag antagligen.

Ska fortsätta nu med att vänta , ha det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback