Resultat

Hej!

Nu är jag på väg hem från Nygård. Det gick både bra och dåligt..

I första klassen vann Michelle på b-ponny , dom var jätte fina och duktiga! :D
Sandra fick tyvärr ett pet, Linda med.
Leona var super fin och gick dubbel nolla! :) Jag satsa inte ett dugg på tiden , bara på att sätta nollan och det gjorde jag. Jag kände att jag red hon bra , bromsa inte i svängarna eller så utan fortsatte bara att driva! Alla språng stämde perfekt så den rundan sparar jag för evigt :)

I andra klassen blev Michelle och Sandra nolla , Linda fick ett pet.

Leona hoppade jätte bra på hinder ett , bjöd framåt och så. Till hinder 2 blev det helt fel! Hon hoppa men rev och slog sig tror jag. Hon hoppa 4 och 5 bra , hinder 6 blev också fel men hon hoppade och klara det. Hon kände väll sedan att det var jobbigt och att hon hade lite ont i benet.. Så på hinder 7 stanna hon tyvärr ut sig :( Jag red och hoppa 1an och det gick bra.

Laget sluta på 4 fel så jag åkte hem direkt. Tar nya tag till helgen som kommer , då är det på hemmaplan :D
Jag sparar första rundan och glömmer den sista. Den första rundan har gett mig sjukt mycket mer självförtroende! :)

När jag kommer hem ska jag nog åka och köpa bettet som jag inte hann igår. Igår hann jag bara köpa 2 täcken till Sune :)

Ikväll ska vi hem till Jessica och fira att hon fyllt år , grattis på dig din gamla tant :D

Kommentarer
Postat av: Jessica

Gamla tant va??? Hmmm passa du dig ;)

2012-09-01 @ 15:30:52

Kommentera inlägget här:






Trackback