Resultat Mellerud

Nu är jag och Sune på väg hem , äntligen! Dagen har varit både bra och dålig. Tänke hoppa 70 och 80 , bara för att sätta igång honom och mig själv.
I första klassen släppte jag honom inte från början så det blev 2 stopp tror jag. Kan ha varit 3 men jag minns inte! x)
Sen efter det så släppte jag honom och då gick det jätte bra resten av banan.

Efter det så kände jag mig ändå lite osäker så jag valde att hoppa 70 igen. Jag släppte han från början och det blev en dubbel nolla!<3
Fina älsklings Sune<33

När vi kommer till hagen ska vi släppa Sune och ta med Power. Vi ska köra hem hon till sin nya ägare Fanny. Hon kommer få det super bra!
Och imorgon ska vi äntligen flytta hem hästarna. Vi har fått vänta med det tills Power åkt eftersom det är väldigt onödigt att strö upp en box bara för några dagar ...
Nu när dom kommer hem är det hårdträning som häller varje dag! Ska bli skönt att komma in i vanliga "rutiner" igen ;)

//carro

Kommentarer
Postat av: Patricia & Linnea

bild tävling på bloggen!
första pris: länkning i menyn i fem veckor, gästbloggning (om man vill) och ett enskilt inlägg om bara dig och din blogg!

Andra pris: länkning i menyn i 1 vecka + enskilt inlägg om dig och din blogg!

tredje pris: enskilt inlägg om dig och din blogg!

http://dressyrtjejernas.blogg.se/2012/september/bildtavling.html#comment

2012-09-16 @ 17:07:28
URL: http://dressyrtjejernas.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback