On my way to school

Morning! Jag sitter på bussen just nu , trögt..
Idag börjar vi "sent" , kl 08:00. Om man nu kan kalla det sent ;) Jaja , ändå skoj att dra till skolan där världens bästa klass finns! Älskar er alla :D !

Förutom skolan och klippning efter det så är dagen planlös! Får se om jag hinner träna fotboll idag.. Annars antar jag att det blir ridning och städa klart i stallet.

Hann bara göra ett inlägg igår tyvärr! Men jag städade i stallet , hela dagen :)
Flyttat krubbor , vattenhinkar och saltstenashållare!
Jag har dammat väggar och fönster , satt upp hyllor i sadelkammaren , skruvat ner ett bord i sadelkammaren. Satt upp en till sadelhängare och mycket mer :) Självklart har jag inte gjort allt själv , mamma har hjälpt till ganska bra ;) Kan kanske lägga ut bilder när det är helt klart!
Jag hjälpte även pappa att laga mat , köttbullar potatis och brunsås :)
Gott!

Nu ska jag byta buss , bloggar sen! :)
Dagens jag:

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Fin blogg :)

2012-09-03 @ 09:53:40
URL: http://Granbacka.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback