Måndag

Skolan idag var rätt chill , hade elevråd det första så missa hela första lektionen och halva andra. Den andra lektionen var det So , hann vara med ungefär en halv timme. Efter det så hade vi håltimma i syslöjd! :) Så jag , Cajsa , Issa och Emilia gick till konsum och köpte gifflar ;) Vi hann äta lite lunch och sedan var det hemkunskap som stog på schemat. Vi bytte grupper idag , jag hamna med Linn och Tobbe A. En ganska bra grupp , vi gjorde ugnsstekt falukorv och potatismos. Faktist ganska gott!
Dom två sista lektionerna efter det flamsade sig alla igenom.. 
 
Efter skolan följde jag med Julia hem för att sedan åkte till tonårsgruppen. Vi bakade cupcakes. Gott men fy fan vad mycket socker det smaka! Nästan för mycket och det är ju inte sådär super gott :/
Nu sitter jag här och det är allt jag gjort idag.
 
Imorgon ska jag inte göra något särskillt. Sune ska skrittas ut och Leona ska få hoppa lite små hinder. 70 cm typ.
Sune får vila idag eftersom han har varit hos veterinär och fått en vaccinations spruta! :)
Skippar hoppträningen på onsdag , därför tänkte jag hoppa henne lite här hemma. På onsdag ska jag istället på tematräning med fotbollen på Högalid! ;)
 


 
Visst ser dom goda ut?!
 
//carro
 
 
Kommentarer
Postat av: Nicco

Var gärna med och delta i veckans blogg, det gör du här: http://lifeofnicco.blogg.se/2012/september/veckans-blogg-1-2.html

Startade även en ny grej den här veckan som jag kallar för "veckans utmaning." Du kommenterar vad jag ska göra, och jag gör det i ett videoinlägg. Mer om det kan du läsa här: http://lifeofnicco.blogg.se/2012/september/veckans-utmaning.html

2012-09-17 @ 19:04:55
URL: http://lifeofnicco.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback