Kväll

Som rubriken lyder så är det äntligen kväll. Helt slut verkligen , dagen blev inte alls som jag hade tänkt mig. Susanne fick förhinder och kunde tyvärr inte komma hit , så istället red jag.

Först red jag Sune tillsammans med Sarah och Blaisy. Det gick jätte bra , vi skrittade mest men tog även en del trav och två korta galopper. Red lite öppna och sluta , skänkelvikning , galoppombyten och bara i allmän form. Sune gjorde allt jätte bra , han är så duktig min fina kille!

När vi kom tillbaka så släppte jag ut Sune och tog Leona istället. Henne red jag tillsammans med Fanny som red Power. Dom passar super verkligen ihop! Hon kommer att få det toppen.
Jag red Leona på ett nytt bett idag. Ett tvådelat gummiklätt baby pelham. Hon var super fin på det , hon var lagom pigg och sökte sig neråt.
Vi skritta nästan hela tiden men tog även lite trav. I sista traven lät jag Fanny rida en bit framför. Då kunde jag ju på så sätt galoppera också , Power kan ju vara väldigt busig så vi skippa galopp på henne.
Leona blev iallafall lite stark men lyssnade samtidigt på mig och den sista biten var hon i bra form. Världens finaste tjej<3
Är jätte nöjd med båda! Fanny och jag ska rida igen imorgon , tar Leona och tror jag låter Sune vila.
Och vila , det jag jag också göra nu! Godnatt :)

(bild på mig och sarah)

Kommentarer
Postat av: matilda

Så härlig bild!

2012-09-10 @ 22:25:48
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback