Kväll

Godkväll på er. Träningen idag bev inställd för att fotbollsplanerna var typ för blöta eller något , så jag åkte med Wilma hem direkt. Sen visade det sig att mamma inte kunde hämta mig imorgon och så fick jag sådär ont i magen igen så jag åkte hem nu ikväll istället.
Skolan idag var sådär , började med ett so prov. Det var ganska lätt och jag blev klar på ungefär 20 minuter så jag slutade 40 minuter tidigare. Efter det hade vi matte prov , det gick också bra och slutade ungefär lika mycket tidigare där. Resten av lektionerna var normala och dagen flöt väl på hyfsat..
Eftersom jag var sjuk igår så hade jag inte fått med några böcker hem. Och eftersom jag inte var med på mentorstiden i måndags så hade jag heller ingen aning om att vi hade matteprov! Jajja , det gick ju iallafall bra.
Just nu så gör jag ingenting , kollar runt på lite bloggar och så. Tror faktist att jag ska lägga mig snart , är ganska trött. 
Imorgon är tanken att både Leona och Sune ska trimmas. Jag ska nog hjälpa mamma att göra klart en hage.
Sen så får vi se vad jag hittar på! :)
 
 
Min mammut<3
 

//carro
Kommentarer
Postat av: .....

Vrf rider du med grimma ?

Svar: Jag testade deten gång eftersom jag och Leona litar på varandra :) Jag behöver inte ta tag i hon för att hon ska lyssna , jag tänker och kontrollerar henne med min vikt. Dessutom är kortet gamalt :)
Caroline Hellgren

2012-09-19 @ 21:45:17
Postat av: Linnéa

Har frågestund på bloggen, gå gärna in och fråga:)

2012-09-20 @ 19:33:13
URL: http://liinneaakarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback