Jag är inte död

Hej! Ledsen för ingen blogging igår! Var i stan med Elin till typ 20:00 ? Vi missade självklart bussen så hennes pappa fick komma och hämta oss ;) När vi kom hem så hämtade vi lite grejer åt mig innan vi åkte hem till Elin.
Där åt vi lite och såg sedan på en film , efter filmen så låg vi och prata en stund innan vi bestämde oss för att sova.
 
Vi vaknade väl runt 11 idag , jag åkte hem typ 12:45. Pappa och jag var och handlade och nu har jag slutligen kommit hem :) Jag ska snart packa och åka och rida.
 
Skrittar Sune lugnt , Leona får skritta med en sväng med sin medryttare. Det blir kort , kanske rider Leona mer ikväll tillsammans med Fanny , mamma sa något om det. Jag åker nog till Mellerud imorgon med Sune på pay and jump. Ska börja sätta igång han lite lugnt med tävlandet :)
 
Men nu får jag dra , hörs!
 


 
//carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback