Trött

Är så sjukt trött... Gick och la mig sent igår , upp tidigt idag...
Skolan har varit helt okej, första timman satt vi bara vid varsin dator och jobbade med en inlämningsuppgift. Andra timman landar vi bara på NOn, sen jobbade vi typ inget på tyskan heller. Lunch i 1 timma, dom har typ skaffat nya tallrikar som visar tallriksmodellen , därför var det några från TV4 som filmade i matsalen. Lite pinsamt att dom filmade just vårt bord, filma när jag åt knäckte bröd och Wima tryckte upp de i ansiktet på mig.. Pinsamt om de sänds på tv asså! :/
Sedan hade vi svenska i 1 h , satt bara i grupprum och läste. Sluta tidigt (12:55).
Så jag , issa och cajsa gick till centrum för att ta bussen hem. När vi är knappt halvvägs kanske 500-600 meter ifrån? Så ser vi en buss komma...
Cajsa : åhh kolla en buss!
Jag : men va fan de är ju den vi ska åka med!
Så vi fick springa som fan, gissa om jag är trött?! Sååå jobbigt.

Ikväll väntar lucia träning, vi ska även typ ta kort så folk kan rösta på vem so ska va lucia.. Tröök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback