Tisdag 30 oktober

Hej! Kväll igen , 24 timmar sedan sist. Är ganska trött , ska nog snart gosa ner mig i sängen och kolla film. 
Båda hästarna vilade idag , har inte hunnit rida. 
Gick upp tidigt och släppte ut hästarna och morgon fodrade. Sedan kom mamma och hämtade mig eftersom jag skulle till tandläkaren. Efter tandläkaren gick jag ner tillKonsum och hjälpte mamma på jobbet till hon slutade klockan 13:45. När vi kom hem så bakade jag en tårta. Måste nog varit världens äckligaste! På tok för söt .. usch!
 
Mormor var här , så vi fikade och sedan kom moster. 
Fick mina efterlängtade svergie stigbyglar äntligen! och typ nån hårgrej och så ett brunt GG schabrak eftersom det vita var för litet..
Har ju redan fått lite andra grejer innan jag fyllde år , tex dom vita ridbyxorna och byrå och såå. Men jag är iallafall nöjd med dagen! :)
 
 
//carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback