Planer för morgondagen

Imorgon går jag upp runt klockan 10:00. Ska rida ut på Sune tillsammans med Sarah vid 11. Rider han bettlöst idag , så som jag gjorde i Söndags när vi hoppa i ridhuset. 
Säger bara OMG! Vilken häst jag har , helt underbar och perfekt på alla sätt! Galopp bytena satt som en smäck! Han hoppade som en gud på bettlöst. Hoppade inte högre än runt 80cm eftersom jag bara har hoppat han med bett innan. Men till helgen när vi ska ''tävla'' så blir det bettlöst! Lätt asså , min drömprins levererar<3
 
Iallafall , imorgon kväll så ska Leona upp till ridhuset och hoppa. Tränare för Ida. Ska prova att hoppa henne på nya bettet , sen så får vi se om jag tävlar i det v45. Då åker jag till Uddevalla , hoppar en LC bara. 
 
Godnatt nu , ha det B Ä S T ! :D
 
 
//carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback