LÖRDAG

Hejhej. Gick upp runt 08:30 idag , släppte ut hästarna och morgon fodrade. Mys! Är faktist inte alltid så himla lat som jag verkar, trots allt ;) Gick sedan in igen och sov till typ 11. Mamma väckte mig och jag gick upp och åt , och gjorde mig iordning. 
Vi åkte till Torp och jag fick med mig lite grejer hem. Köpte ett nytt bett till Leona. Vill ha snäppet starkare eftersom hon är så himla stark. Köpte ett Bauherbett vilket jag tycket funkade ganska bra på henne!
 
Köpte även två par bett skivor. Lila och olivgröna :)
Lite annat smått och gott föjde även med hem men orkar inte skriva allt.
 
När vi kom hem så tog vi en låång ridtur , på kanske 5km? Super härligt , blev mest skritt eftersom den var ganska hårt i marken.
 
//carro
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback