Konfirmationsläger 19-21 oktober

Hejhej. Ledsen för att jag inte bloggade något igår men jag orkade verkligen inte! ''/ Är helt slut efter denna GRYMMA helg.
Vi har rymt , snattat mat och glass på natten , skrämt gamlinar osv... ;) Hah nä inte riktigt. Men rätt så högljudda har vi vart och vi bodde brevid ett ålderdoms hem typ. Nätterna har varit SÅ sjukt grymma , värdens goaste vänner har jag ♥ På TRE dagar så fick jag i mig 5 timmar sömn ungefär , underbart! Men jag var lika pigg för det ;) 
Lägret var busigt , roligt , fullt av skratt , och massa mer men mest av allt HELT super grymt. Hoppas verkligen att det blir ett till. Shiit , finns så mycket att breätta om att jag inte vet vad jag ska skriva, om jag skulle skriva allt så skulle det bli flera sidor. Har inte riktigt tid med det så ni får nöjja er såhär.
 
 
Kommentarer
Postat av: Lina Green

Höstiga bilder med mig och Shandy !
VÄRT ATT SE!!
http://linaoshandy.blogg.se/

2012-10-23 @ 20:44:05
URL: http://linaoshandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:






Trackback