Bloggtorka!!

Har världens bloggtorka nu som ni kanske märker... Har verkliga inga idéer om vad jag ska skriva! Så då är frågan , vad vill ni läsa om? :D
 
Iallafall , åkte ju med Ida hem igår. Vi hade ganska så skoj , det blev lite blött på vägen hem från bussen men what ever ;) Vi gick med Marcus och Emanuel , goa killar!<3
Hemma hos Ida spelade vi typ Mario och gjorde lite annat. Sov även över.
På morgonen duscha vi , gick till bussen osv. Skolan idag gick faktist fort. Fick döma min första handbolls ''match''. Oh herre säger jag bara , undrar hur min domarkariär kommer att bli.... Återstår att se haha. Suger riktigt ordentligt på det , har spelat handboll sedan jag var ungefär 8 år , men kan verkligen INGA tecken :/
 
När jag kom hem från skolan åkte jag och mamma till Torp för att se om dom hade någon bikini överdel. Men nix , behöver verkligen en ny inför imorgon! Vi ska ha avslutning med fotbollen. Vi åker till Grebbestad , badar och käkar middag! :) Det kommer bli riktigt skojj.
Skulle ju även tävlat på söndag men skippar det. Min faster fyller år så vi åker ner till Göteborg och firar henne istället :) Kan säga att de blir skönt att slippa åka 20 mil enkel väg för en liten tävling bara... Behöver verkligen vila istället!!
 
//carro
 
Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg bild :)

2012-10-05 @ 22:18:07

Kommentera inlägget här:






Trackback