Tävla om ett iPhone 4 / 4s eller iPhone 5 skal!

Nu har du chansen att vinna ett iPhone 4 / 4s eller 5 skal! Vinnaren väljer vilket som. Värde 300kr. Du får designa ditt skal helt själv!
Tävlingen har jag i samarbete med http://caseapp.se/ . Reglerna är enkla , följ dom här stegen:
 
♦ Gilla caseapp på Facebook. Hääär .
♦ Skriv i kommentarsfältet varför just DU ska vinna. 
 
För större chans att vinna :
 
♦ Följ mig via bloglovin. Länk finns på startsidan av bloggen. Skriv i kommentaren vilket följar nummer du blev.
♦ Skriv på din Facebook eller blogg om tävlingen och uppmana fler till att vara med. Skriv länk i kommentaren!
♦ Följ mig på instagram. @carolinehellgren
 
Tävlingen avslutas om två veckor , alltså den söndag den 25 november!
Efter det datumet så kontaktar jag vinnaren och skickar rabatt koden som man ska använda när man beställer. 
 
 
Lycka till önska Caseapp och Caroline Hellgren!
 
Kommentarer
Postat av: Tuna Wennerberg

För det första är jag sjukligt klantig och kan inte vara utan skal till mobilen för då är det 100% säkert att jag tappar den och spräcker allt som går. För det andra har jag precis köpt ny iphone och det hade varit super med ett nytt snyggt skal!!

2012-11-12 @ 15:28:39
URL: http://nattstad.se/tunaamandha
Postat av: Mikaela jansson emelies syster 👍😁

Jag tycker att jag ska vinna för att jag har inget iphone skal till min mobil och att jag tycker det vore väldigt vra att ha för att jag är så jävulskt klantig och råkar säkert tappa min mobil ett antal gånger hehe koooomigen carro du vet att jag behöver ett hihi tack på förhand 😇⛄❤🎅🙊🎅🙊😘🎅☺🎅☺☀😘🌚☺😀☺

2012-11-13 @ 18:08:36
Postat av: Mikaela jansson emelies syster

Och att jag fyller år den 27 nov så passar ju bra om du vet vad jag menar ;) och jag har ingen blogg sånjag kan inte följa dig osv sorry :(

2012-11-13 @ 18:10:42
Postat av: Micaela robertsson

Jag följer dig på bloglovin och instagram! Och jag har skrivit på min blogg att alla ska vara med!
Jag vill vinna för att jag är så klumpig och tappar min mobil 24/7! Och det skulle betyda så mycket att få ha ett med Affe på! Affe är mitt guldskott! Och så vill jag även vinna för att jag har inte köpt något nytt skal på länge, så det vore kul med ett nytt :) också har alltid velat ha ett med mina hästar på men har inte hittat någon bra sida! Puss! <3

2012-11-13 @ 18:37:03
URL: http://micaelarobertsson.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Gillar caseapp på fb.
Följer dig redan på instagram!

Jag skulle vilja vinna för att min ponny är ganska gammal och man vet aldrig när du vet vad kommer att hända.. Dessutom skadade han sig allvarligt för tredje gången i år :( Så jag skulle vilja ha ett skal med honom på så jag kan minnas honom vart jag än går, då jag aldrig vill glömma honom. Och min mobil har jag med mig överallt!
Min mamma vill inte att jag ska köpa ett så "dyrt" skal trots mina försök att övertala henne. Så det skulle betyda massor om jag vann!

2012-11-14 @ 15:31:57
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: sofie

Jag gillar redan caseapp!
Jag vill vinna för jag har slutat rida min fd medryttar ponny Taiger Boy för jag är för stor på honom. hade varit ett fint minne med ett iphone skal med han på! :)

2012-11-14 @ 15:33:59
URL: http://ponniilove.bloggplatsen.se
Postat av: Cajsa

Följer dig på instagram och bloglovin, blev nr 20.
Länkar dig på fb. Gillar CaseApp.

Jag borde vinna för att jag har beställt en Iphone 5 och väntat på den i flera veckor för fabriken gick i strejk. Jag behöver ett skal för jag är fruktansvärt, jävla klantig. Har förstört varenda mobil jag någonsin ägt.

2012-11-15 @ 14:07:24
Postat av: Elin

Jag har gillat caseapp på facebook. Jag föjer dig redan på bloglovin sedan innan. Jag har bloggat om tävlingen.

Anledningen till att jag vill vinna är att jag känner för det. Köpte en iPhone 5 som kommer om två veckor. :))))))))))))))))))))

2012-11-24 @ 14:01:36
URL: http://elinanderssons.se/

Kommentera inlägget här:






Trackback