Jag lever

Hejhej , jag lever. Lovar! Men sen i fredags har jag inte haft tillgång till dator och blogg.se appen har som vanligt laggat...
Under dom här dagarna har det hänt MYCKET . Tävling , ny mobil, ''fest'' och massa skoj!
 Börjar med lördagen. Åkte upp till ridskolan med Sune för att hoppa deras halloweenhopp. Hoppade 70 och 80 eftersom jag skulle prova att ''tävla'' utan bett för första gången. Vilken häst säger jag bara!! Han gick som en klocka , verkligen :D
Efter tävlingen skyndade jag mig hem , bytte om och drog till torp för att fixa nytt abonemang. Köpte även en Samsung Galaxy s3 eftersom den ingick..
Sedan hem , göra mig iordning för att åka till Färgelanda och va med goa vänner innan ''festen'' . 
Den så kallade festen var , hm helt dööd! 
Sen hände det mer och yada yada. Orkar inte skriva allt haha ;) SKulle bli flera sidor! Ni får nöjja er såhär :)
 
 
Gud så vacker han är , min lilla häst ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback