Vaken

Godmorgon!  :)  Jag har nyss vaknat , skönt att inte sova alltför länge  ;) 
Skall snart ta lite frukost om jag hittar något smaskigt! Usch , hatar egentligen frukost men jag vet ju att det är viktigt  :S  Fast hotellfrukost är mums! :D
 
Idag skall jag nog bara slappa , vill inte rida om det regnar. Det är ju inte alls lika kul! Och så blir sadel blöt och måste torka i  52372 år. Det är det dåliga med lädersadlar! Sen så blir ju även lädret torrt och dåligt! Jag är verkligen ingen som anstränger mig i onödan att smörja min utrustning , tyvärr. Måste skärpa mig!
Det bästa är att torka av allt snabbt med läder puts efter ridningen! Men vem fan orkar det ? ;)
 
Menmen , tiden går fort och jag har lovat mamma att damsua och plocka upp lite här så det blir liten fint tills Emelie kommer imorgon!  :)  Wiho..
 
Men nu ska jag sätta fart och göra lite nytta! Tidsinställt kommer snart  ;)
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback