Ua

Just nu sitter jag och Emelie i min säng. Som ni kanske ser har vi fixat ny header och ändrat lite länkar osv  ;)
Imorgon tar vi bussen till Uddevalla! VI skall ta en fika , shoppa lite och gå på bio! Vi skall se The amazing spiderman i 3D!  :D  Den verkar fett bra , så det får vi hoppas att den är  ;)  
 
En snabb webbkamera bid på mig och Emelie :
 

 
 
 
Nu skall vi snart kolla på film! En skräckis blir det. The Ward , har sett den två gånger. Men håller på att skita på mig varenda gång ändå! Haha , speciellt läskig är den faktist inte men på något sätt är det obehaglig! Usch , vad jag plågar mig själv!  :D 
 
 
 
 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: jennifer adolfsson

lätt att man ska ladda ner den!

Svar: Värt :D
Caroline Hellgren

2012-07-13 @ 16:06:48
URL: http://myphotos1.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:






Trackback