Tillbaka :)

Hej! Vad gör alla ? ;) Själv så har jag nyss kommit hem från stan , men utan mobil :( Tydligen så har den inte skickats till affären från verkstaden ... Men det är ju precis vad dem ringt och sagt till pappa , sagt att vi skall komma och hämta den. Så typiskt , nu måste jag vänta i yttligare flera dagar och jag har redan varit utan den i tre veckor?! -.- Fml
 
Iallafall , mamma lagar mat , kyckling i currysås! Mumma :) Snart klart tror jag , efter att jag har ätit skall jag byta om och lasta in sadlar , träns osv i bilen! Drar till sommar hagen. 
För skall Leona ridas ut tillsammans med Sarah ooch hennes ponny Blaisy. Sune rider jag ut med ensam efteråt!
 
Men får skynda mig nu , ska hjälpa mamma att duka! PUUSS
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback