Super snygga spiderman! <3

Hejhej! Jag och Emelie  har nyss kommit hem från Uddevalla nu. 
 
När vi kom fram till kampenhof spöregnade det , kändes lagom härligt att springa runt som två idioter i regnet  ;)  Vi gick runt lite och kollade i affärerna , jag köpte ett naglack , en tröja , en ansiktsmask och hårspray!  :)
Bilder kommer snart!
 
Efter att vi handlat så gick vi till bion. Emelie satt och passa grejerna samtidigt som jag gick på toa. När jag kom tillbaka satt det en rolig gubbe brevid Emelie på min plats , haha han frågade om jag vill sitta i hans knä  :D  Tyvärr sa jag nej ...  :(  HAHA!
 
Bion började så vi gick in och satte oss. SHIT , spiderman va så snygg så jag hade ståpäls hela bion!  :D  Nöjt av varenda sekund att kolla på han! Mums en riktig goding som man skulle vilja sätta tänderna i!  :D 
 

 
 
 
 
 
Åhhh världens finaste snyggaste spiderman!
Andrew Garfield <3<3
 
 
 
 
 
 
  
 
Helt klart en 10 poängare!  :D I'm in love!
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback