Stan

Hejhej! Idag har jag varit i stan mer mamma. Köpt lite saker , färg så att jag skall måla om min spegel på rummet , en bok om hästhoppning (helt onödigt) och 4 st hästtäcken. 
Varsitt fleecetäcke till Sune och Leona , Leona fick med hals och Sune fick vanligt.
Leona fick även ett ridregntäcke med hals. Sånt med hål att stoppa igenom stigbyglarna i!
Och Sune fick ett vanligt regntäcke utan hals! Är riktigt nöjd faktist  :D
 
Imorgon blir det en skoj dag , för jag , mamma , Sarah och Jessica skall åka till Börjes och Tre Hästar och shoppa lite och så  :D På kvällen åker jag kanske till Ed med Leona och hoppar KM.
 
Men skall iallafall kolla efter nya tävlingsbenskydd till Leona och ländtäcken till båda! Sen även lite ridkläder till ig och något snyggt schabrak  :D  Skoj!  Och självklart blir det även ett besök till kexfabriken!  ;)
 

 
 
 
Några bilder jag tog i Essunga när jag hjälpte till på deras regionala/nationella hoppningar inne på banan som funktionär! Inte super bra men det var starkt solljus och super svårt att fota!
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback