Ponni <3

Saknar min fina ponny något enormt! Har inte träffat henne alls sedan olyckan. Två dagar , shit vad snabbt det går. Så fort jag blundar känner jag hur min kropp slår i marken , jag känner hur luften pressas ur mig när den 500 kilos tunga ponnykroppen landar över mig. Jag känner alla trampar , hur ont det gör. Jag öppnar ögonen och ser verkligheten. Men så fort jag blundar börjar filmen spelas om. Om och om igen.
 
 
 
 
Bilden är från årets KM. Det är omhoppning , en oxer på 90cm. Åhh haha den påminner mig om något.. Gissa vad ...?  ;)
 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: Tilde Lindgren

svar uppe:)

2012-07-19 @ 14:40:25
URL: http://tildelindddgren.blogg.se/
Postat av: Jessica

Gumman då!! Har varit å klappat å gosat lite med Leona nyss, hon mår fint <3 Sarah tänkte skritta henne imorrn <3 kram på dig!!

Svar: Tack va snällt! Super , jag kommer hem och rider hon på lördag :) Kram
Caroline Hellgren

2012-07-19 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:






Trackback