paus

Tänkte att jag tar en luten paus från städandet nu! Har ju hållt på ett tag och om jag får säga det själv så blir de riktigt fint  :D  Haha nu gäller det bara att dem andra fortsätter hålla det så.
För övrigt är allt bra , Emelie kommer hit ikväll istället. Då skall vi nog fixa en ny header åt mig  ;)  Har haft denna ett tag nu , så det är dags för lite nytt! Tror det blir något med brunt , begie , ljusblå eller ljusgrönt! Älskar ljusa färger nu på sommaren. Eller finns det någon som har någon bra idé? Kommentera isåfall! Är öppen för alla förslag  :D
 
Jag skall snart fortsätta städa! Om jag orkar haha. Blir mer update i eftermiddag/ikväll! Kanske en bildbomb eller något annat smaskigt! Får se vad jag hittar på  :D
 

 
//Carro.H
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback