My day

Jag och Emelie äter frukost just nu, klockan är 04.57. Vi är vakna så tidigt eftersom vi snart skall åka till Falköping!
Vi gick upp kl 04.30 , en halvtimma senare än vad vi tänkt från början!
 
Idag hoppar jag LC som ''uppvärmning'' och efter LC så är det klassen LC+ som jag inte skall hoppa! Jag kollar på den och äter något typ , hejjar på kompisar och sen hoppar jag LB efter det! Det blir en rolig dag , har inte varit ute på ''riktigt'' sedan i mitten på Juni! Men nu är det äntligen dags!  :D  Vi hörs later on med resultat osv!
 
 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: Klara!

Aså inte för att vara elak men tycker du inte att du ska börja på lite lägre en 80 och 90 cm? ;o

Svar: Min häst , jag bestämmer :)Å förresten så hoppa jag henne 60 70 på pay and jump i onsdags.
Caroline Hellgren

2012-07-28 @ 17:06:43
Postat av: Klara!

ja men de är ju bra om du hoppar lågt!
Efter den olyckan!
Och inte bara går upp efter en tävling i höjden ?
Om du hoppar en tävling som de är L.d och L.c så är de bra! och om du ska kvala till gp så måste du gå ut och hoppa stora tävlingar !
Som går i msv!tycker du inte ska köra så på en gammal ponny!Men du kommer bara svara att de är din ponny så jag bestämmer!
Men du ta de lite lugnt så kan du kanske du kan komma upp i L.A !!!!!!

Svar: Jag vet vad mina ponny klarar av och denna tävlingen var planerad LÄÄÄÄNGE!Nej , man behöver hoppa regional LB och det är precis vad jag gör :)
Tänkt om jag bara vill hoppa LB , och du sa ju nyss att jag ska hoppa ld lc ? :)
Caroline Hellgren

2012-07-29 @ 10:55:15

Kommentera inlägget här:






Trackback