'' Modelbilder ''

 
 
Photo by : Jan Stalfors
 
//Carro.H
 
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Klara

Vilket företag har du blivit fotad av? :D

Svar: Det är inget företag men fotografen heter Jan Stalfors :) Jag lärde känna han genom en fotokurs som jag gick där han var ledaren. Vi prova hästfotografering en gång och han tyckte det var kul , så vill fortsätta med de!
Dom bilderna hjälpte han mig dock att ta till hööksfototävling! :)
Caroline Hellgren

2012-07-13 @ 19:30:41
Postat av: Malin!!

Hej hej,vilken fin blogg du har,hur många ponnysar har du och hur högt har du hoppat med dom? :D

Svar: Hej! Tack!Jag har en ponny och det är leona ! med henna har jag hoppat runt 1.25 skulle jag tro :)
Jag har två storhästar oxå , sune som är min helt egna och power som egentligen är mammas. Med sune har jag hoppat 1.20 och med power typ 60-70 då hon inte är utbildad :)
Caroline Hellgren

2012-07-13 @ 19:33:52
Postat av: Elsa ♥

Jätte fina! :3

Svar: Tack!
Caroline Hellgren

2012-07-14 @ 10:09:03
URL: http://stjernkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback