Minigolf

Hejhej! Jag har varit vaken i två timmar ungefär. Men orkade inte göra något inlägg föräns nu.  Har ätit frukost , packat ur alla grejer ur bilen från igår och putsat upp det och så har jag gjort rent transporten! Känner mig duktig haha  ;)
 
Typ när som helst kommer Emelies föräldrar och hämtar henne  :(  Inte kul att vara ensam sen liksom ... xd
 
Mamma är ute och rider på Sune tillsammans med Jessica och Blaisy. När dem kommer hem skall jag , mamma och pappa + Jessica och hennes familj åka till Mukedal och spela minigolf tydligen. Halv skoj , för jag suger på minigolf och det finns många bättre sätt att roa sig på till exempel haha  ;) 
 
Jag hade tänkt rida ut med Leona och träna lite intervaller , inte för hårt eftersom hon fick anstränga sig så mycket igår. Men jag får nog ta det imorgon istället , tränar i skritt och trav mest , även lite galopp!  :)
 
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback