Lilla Edet

Idag ha vi varit i Lilla Edet med Leona och hoppat. Jag hoppa 60 och 70cm vilket slutade i två rosetter!
 
Leona hoppade fint och kontrollerat över varje hinder. Hon rusade inte på utan använde istället enerign till att hoppa väl! Inte i närheten av att vägra eller riva. Så jag är riktigt nöjd och kan inte göra annat än att länga till Lördag då vi åker till Falköping och hoppar lokal LC och regional LB , min debut i reginal LB! Skall bli riktigt riktigt kul!  :D
 
Bilder kommer nog imorgon tror jag!
 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: MichelleP

Lycka till på lördag! Jag gjorde min debut i regional Lb i Uddevalla. Hoppas att det går bra med debuten :) Jag ska till Falköping på söndagen

Svar: Tack! :D
Caroline Hellgren

2012-07-26 @ 19:36:08
URL: http://michelleryttaren.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback