Ligger i sängen

HejHej ! Kunde inte blogga tidigare idag för jag har varit med Emelie och hennes familj hos deras vänner Allan och Monica!  :)  Vi fikade , åt smörgås , drack te och hade trevligt! 
 
Efterett tag gick jag och Emelie och hennes bror till Färgelanda för att köpa godis!  :)  Jag köpte 2 påsar lantchips , en dricka , lite godis och fyra paket nudla haha  :D  En liten gottegris här sörrö !
 
När vi kom hem kokade jag och Emelie varsitt paket med nudlar som vi åt. Sedan gick vi upp och nu ligger jag här i Emelies säng och käkar chips  :D  
 
Imorgon skall vi fiska tillsammans med hennes bror Stoffe i hans båt. Haha spännande  ;)
 
Idag känns armen fortfarande väldigt bruten , har svårt för att röra , lyfta och bara använda den. Den är svullen och värker som faan  :(  Foten och benet känns ganska okej , ömmar mest , kommer en våg av smärta då och då typ. Men jag kan ju iallafall gå på den utan att halta för mycket! Blir nog bättre när jag vilat några dagar!
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback