I am back

Vi har nyss ätit kvällsmat. Nudlar  :D  Såååå sjukt gott haha. Idag har vi varit ute i Stoffes båt och fiskat! Det gick sådär , Stoffe fick en gädda och jag och Emelie fick aborre. (Jag fick en och hon fick 2 , några små fula saker).
Det nappa några gånger , men det hann släppa innan vi fick upp dom.. På vägem tillbaks till båtplatsen körde jag och Emelie  :D  Hon styrde och jag gasade! Skit skojj.
 
Imorn skall vi kanske ut i båten igen med Wetterhamn och Linus. Får se!
 
Just nu värker det som fan i armen , tog av bandaget förut. Det är ett riktigt ruskigt skrapsår som har varat och blött en del. Stora blå/lila blåmärken överallt. Från axeln ner till halva handleden typ. USCH
 
Får typ kramp när jag skriver .. Men men allt för er  ;)  Bloggar mer imorn eller inatt. Vi hörs later on  :D
 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: Isabella Callenberg

Riktigt fin blogg du har! :)

Svar: Tack! :D
Caroline Hellgren

2012-07-19 @ 23:10:19
URL: http://iissabella.blogg.se
Postat av: Michelle W -

Kika gärna in på min blogg , vem vet kanske du gillar den ! ;)

Svar: Det ska jag göra ;)
Caroline Hellgren

2012-07-19 @ 23:32:15
URL: http://michwagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback