Home

Hej ! Nu är jag äntligen hemma ifårn shopping och Ed och allt var det var  :)  
Har nyss ätit , vi stanna och köpte kebab med pommes fritespå vägen hem!! Gott asså  ;)
 
För hitta jag lite grejer som jag köpte. En ''schampo borste'' till Leona, skoj att prova eftersom hon är så himla rädd för att bli duschad och sprayad  :/
Jag köpte lädertvål , ni vet sån som man sprayar på! Skit bra att tvätt stövlarna med. Jag använder alltid den!  :D
Sune fick ett komplett träns med super goa tyglar och ett eggbett! Till mig köpte jag ett par grå/svarta ridbyxor. 
 
Vi skall nog åka ner någon mer dag snart och köpa lite annat som jag hittade. Bland annat schabrak och en supersnygg tävlingströja! Men med dagens fynd är jag super nöjd!  :)
 
I Ed gick det bra. Jag hoppade bara KM klassen eftersom det varit en del tävlingar nu. Grunden var felfri , fast på hinder tre stannade hon och hoppade sedan! Så jag började på omhoppningen , när jag hoppade ett hinder säger dom att jag hade fyra fel. Jag blev störd och glömde av dom korta snabba svängarna. Dom jag tog var många meter längre! Blev väl 3-4 fel svängar  :(  Så det var en STOOR miss! 
Jag fick tiden 25 sekunder någon ting och jag TROR att vinnaren fick något på 22 eller 21 sekunder!
Så synd... Men tar igen det någon annan gång  :D
 

 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: Nelly

Visa det du köpte :)

Svar: Kan inte , min kamera laddare är borta så har inget batteri där och min mobil är på lagning xd
Caroline Hellgren

2012-08-01 @ 12:38:44
URL: http://nattstad.se/nellzan
Postat av: Frida

Varför har du bettplattor när du har bett med fasta ringar?:)

Svar: För att bettet inte ska åka in i munnen :)
Caroline Hellgren

2012-08-01 @ 16:16:27
URL: http://ponnyryttaarnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback