godnatt ??

Hejhej! Jag och Emelie ligger i sängen , pigga som ärtoe och kan inte sova! Klockan är  nu 06.13.
Haha efterso vi fortfarande är vakna och inte vill sova förlänge så har vi ställt alarmet på 12.15  ;)
 
Emelie har värsta cp damp , jag med föresten  :D  Hahahahahha , lagga ur totalt över en pepsiflaska! Åhh hahahaha fyfan vad kul vi har!!! Hahahahahaha!
 
Emelie : Ge mig flaksan
Jag : Ta den då !
Emelie leker ninja och försöker ta den , jag är ännu mer ninja och rycker undan den , 100 gånger om !  :D 
Hahahahahaha åhh jag dör. VI HAR FAN KUL HÄR?! Hahahhahahahahah  :D  Persika hahaha. Albino monster gädda !!!! Hahaha kattröv , inflamerad pelikan!  :D LAGG LAGG LAGG ring polisen hahahahhahahaha korv.
Jag vill ha en get , den skall heta Carl Bilt.   Bastant mås<3
 

 
Sicka brudar?!
 
 
FLAMINGOOOOOO
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback