Godmorgon

Hej! Jag sitter i köket och Emelie ligger i sängen just nu. Vi skall snart äta frukost , sedan skall vi bort till sommarhagen och hämta Sune. Han skall hem och putsas! En riktigt go dusch är vad han behöver inför ikväll! 
Ikväll ska vi ju till Ed och hoppa pay and jump. Riktigt mysigt tycker jag med sånna grejer. Man känner ingen press eller så , man känner inte att man måste vara bättre än andra och hoppa högt!
 
Jag och Sune hoppar nog 50 och 60cm idag. Han har inte hoppat på ganska länge så det är ingen idé att hoppa högre! Man kan kalla det hoppträning idag!  :D
 
Men skall äta nu , det blir väll macka tror jag och obo'y eller något sånt gott  ;)  Bilderna blev inte klara igår , men jag lägger upp dom sen! Kommer nog även bilder från Sunes hoppning. Men jaja vi hörs!
 

 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: Wilma

Superfin blogg! :) hoppas du får en fortsatt bra dag! :)

Svar: Tack! :D desamma :)
Caroline Hellgren

2012-07-24 @ 11:59:37
URL: http://Wilmafur.blogg.se
Postat av: Anonym

Superfin blogg! :) Hoppas din dag blir bra! :)

Svar: Tack desamma ! :)
Caroline Hellgren

2012-07-24 @ 12:15:20
Postat av: elin

Superfin blogg! :) Hoppas din dag blir bra! :)

Svar: Tack detsamma ! :D
Caroline Hellgren

2012-07-24 @ 12:15:52
URL: http://jaghetereliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback