Första hoppträningen efter olyckan

Hejhej! Vi sitter i sängen och bloggar , käkar popcorn och kollar på film. Vi kollar på Madagaskar 2 !  :D  Grym haha , igår såg vi på ettan. Sedan skall vi spela Malin Bayard spelet , as kul  :)
 
Förut var jag , Emelie och mamma i ridhuset och tränade hoppning. Första hoppträningen efter olyckan , det gick super. I början av träningen trodde jag att jag skulle våga hoppa typ 50cm kanske. Men nejdå , började lite lågt på en liten bana , efter det tränade vi lite på en linje , första var en mur på typ 50cm. Brydde oss inte om att höja den. Andra hindret byggde vi till en oxer. Vu höjde en liten bit i taget och till slut låg den på 90cm!
 
Leona bjöd framåt riktigt fint och hoppa med fin teknik! Hon hoppade utan ansträning och var pigg. Är så sjukt nöjd , framför allt över att jag inte fega! Kände mig inte ett dugg rädd  :D  Bilder kommer sedan , Emelie håller på att redigera dom just nu. Så jag lägger upp dom strax när hon är klar. Vi hörs så länge!  :D
 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: Malva !

Inte för att värka elak men kan du inte skiva om något
Annat en olyckan eller dagen efter!
Vi fattar att du har vart med om en olycka !
Men de är inte så coolt som du tror att de ät!
Kan inte inte skiva om något annat !
Men du kommer svar att jag har problem eller så

Kommer du inte svar?
Men om du vill ha en bra blogg och många läste så
Skriv om något annat en din j***a olycklig !!

Svar: För det första så skriver jag om det jag vill :) Det är sommar och ganska dött , finns inte så mkt att skriva om som annars. Jag har inte sagt att jag tycker det är coolt , okej?
Gillar du inte bloggen , läs den inte. Men tack för tipset , jag ska försöka bättra mig :)
Caroline Hellgren

2012-07-23 @ 23:01:49

Kommentera inlägget här:






Trackback