Förbannad

Självklart blir det inget med räkanhoppet -.- Aldrig får jag göra som jag vill. Åhhh  , sjukt störande  :(
Jag ville ju så gärna , varför skulle olyckan hända just nu?  :(  Istället för räkanhoppet åker jag nog till Lilla Edet. Det är ju samma dag (onsdag). På tisdagen åker jag nog till Ed igen , fast med Sune. Hoppar 50 och 60 eller något sånt , liksom bara för att hoppa. För att träna så jag inte blir rädd. Leona hoppar jag nog 60 och 70 i Lilla Edet. Lite högre , för att träna upp. I Falköping på lördagen hoppar jag 80 och 90 med Leona. Ingen jävla pay and jump där inte  :D
 
Har även ändrat klasserna på Nuntorp till LD LC och LB , lite lägre och skönare  :)
Men nu skall jag lira Ridingclub Championchips! (stavning??)
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback