Fan

Hejhej. Jag och Emelie sitter i sängen just nu. Vi har nyss ätit , köpe köttbullar och makaroner! Orkade inte göra någon ''riktig'' mat idag....
Innan vi åt så var vi och lämnade Sune i sommarhagen , hans fötter blev såååå fina med nya skor  :D 
Jag borstade han jättemycket och fint osv innan hovslagaren kom. Stog även och myste jätte länge  :)  Gooooosi<3
 
Igår på Liseberg hade vi askul , trots att vi inte hann åka något typ. Men vi åkte väl typ Balder 1 gång , Lisebergsbanan 1 gång , Flumride 1 gång , Hanghai 1 gång , Uppsvinget 2 gånger , Atmosfear 1 gång. Vi gick även gasten 1 gång. Det var sjuukt långa köer , as jobbigt. Så mycket kö för så lite åk , ganska ovärt ändå!
 
Men men , sjukt härliga grejer vi åkte iallafall! I gasten gick jag först , haha jag missa spöken för jag kolla på annat. Hörde typ dom andra där bak skrika , DÅ ser jag att det hoppat fram en gubbe.... Sen kom den en , med ansiktet typ 5cm max från mitt face och försöker skrämmas , och jag... Jag börjar skratta! Så funkar jag haha  ;)
 
Just nu letar jag efter den där lilla grejen som skall sitta i datorn , som laddar sladden sitter i. Fattar ni vad jag menar ?? Seriöst , det är så sjuuktmycket borta  :O  Kan inte hitta den... Jag hade den förut när jag satt i köket , sen tog jag ur sladden och gick upp för trappan till mitt rum , stoppar i sladen i datorn. 5 min senare , GONE !  :O
Kan inte fatta det. Den ligger inte i sängen , inte i täcket , inte under kudden , inte på golvet och inte på hela vägen ner till köket. Fan asså , datorn dör snart och då döör jag  :( jaja skall leta mer efter detta inlägget!
 
Får se om jag hopptränar idag , mamma är hos läkaren . Beror på helt när hon kommer hem.
Nu har jag även avanmält mig till Räkanhoppet.... Får kanske vara med nästan år istället. Men jag åker antagligen till Lilla Edet och hoppar 60 och 70. Bättre att starta lågt än att hoppa regionl LB efter olyckan!
 
Men nu får jag ta och leta upp den där grejen! Seya  :D
 

 
//Carro.H
Kommentarer
Postat av: Sara!

DU kommer inte hinna kvala till gp-ponnyn!

Svar: Haha jo , vet du ens när kvalen är ? :)
Caroline Hellgren

2012-07-23 @ 20:43:30

Kommentera inlägget här:






Trackback