Äta bör man

Hejhej! Vi har nyss gjort rent i transporten. Sopat ordentligt , lagt in massa nytt strö , fyllt höseglet med massa hö och ställt in min bajstunna , höpåse med massa hö och hinkar! Vi har lagt in sadel , träns , martingal osv i bilen! 
Allt är fixat och klart förutom hästen och betforvatten som just nu står i sadelkammaren och gottar till sig!  :D
 
Förut var vi stan och skulle hämtat ut min mobil , men nejdå. Idioten som tog in den på lagning är fortfarande på semester och skall vara i två veckor till! -.- Så om vi vill ha den nu får vi lösa ut den för 500kronor och det vill varken mamma eller pappa inte.. Skall tjata så vi kanske kan hämta den på måndag iallafall. I need it! För nästa vecka skall jag åka till okänt ställe med okända personer  ;)
 
Nu skall vi laga tacos! Är super hungrig. Äta bör man! Haha. Tacos är typ det gooooaste jag vet , mumma  :D
 
Imorgon drar vi till Falköping , åker SENAST kl 06.00 , så jag får gå upp 04.00 eftersom vi skall hämta Leona i sommarhagen ...  :(  Därför bloggar jag inte mer ikväll , hinner inte! Sova tidigt you know  ;)
 
Uppdaterar KANSKE imorgon innan jag åker , beror på hur trött jag är xd
 
//Carro.H
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback