Söndag!

Hej! Ledsen att jag inte har hunnit blogga tidigare idag , men har verkligen haft fullt upp!
Börja dagen med att gå upp  08:40 för att se andra avsnittet av julkalendern. Efter det så gjorde jag mig iordning och åkte till färgelanda! Gick på gudstjänst , jag och 6 andra skulle vara med som ministranter! Typ ha på oss konfirmationsklänningar och gå med ljus och kors genomkyrkan i början av gudstjänsten. Efter oss så skulle en hel jävla kör gå haha. Jag fick gå ensam allra LÄNGST FRAM med ett kors , pinsamt eller så typ!
 
Efter det så åkte jag hem och vila lite , var supertrött! Sedan kom mamma hem och hämtade mig och så åkte jag till färgelanda igen.Gick på julmarknad en stund , mamma köpte lite lotter och så. Var riktigt jävla svin kallt så jag köpte en wiener melange. GOTT! 
Drack upp den sedan gick mamma och jag och invigde färgelandas nya thairesturang! Maten var riktigt god , dock fanns det inte så många rätter att välja på. Kanske 4? Jaja , den öppnade ju idag så det kommer nog mer. Tror det kommer blir riktigt bra iallafall! :) 
 
Hem fort och hämta konfapärmen och sedan åkte vi till kyrkan här i torp typ 500 meter bort. Ännu en gudstjänst , den här gick lite fortare och de ända vi ungdomar skulle göra va att sjunga lite haha. 
Hem och ta in hästar och nu sitter jag här :) Har precis fixat lite glögg , gott! Kan behövas när det är så himla kallt här ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback