Söndag

Godmorgon alla fina :) Jag har nyss vaknat haha , schhh. Mamma tog hästarna imorse så det var riktigt skönt att få sova ut! Vet inte om hon har mockat , annars så fixar jag nog det senare. För halkigt för att rida idag med tyvärr :(
Men ska iallafall städa idag , förhoppningsvis så kommer tjejerna hit imorgon så ska vi fira nyår tillsammans. Blir lite krångel hur vi än gör , är vi hos nån annan än mig så kan inte jag vara med. Är vi hos mig så kan inte Alva vara med eftersom hon ska passa sin systers hund och han kan inte följa med hit eftersom vi har Doris.. Vi får hoppas att det löser sig. Annars får jag väl sitta hemma med hästarna och en påse morötter för att skåla in det nya året ;)
Nu ska jag fixa mig lite frukost så hörs vi sen.
Saknar min fina Kimh ♥
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback