Ny design

Ny headern och design är äntligen på väg. Har tröttnat rejält på den jag har och längtar efter något nytt! Denna känns verkligen inte som jag , men hoppas att den nya passar bättre in. Är nästan helt 100 på att den gör det. Linda är grym på sånt fix :)
 
Har förövrigt en fråga till er , vad vill ni läsa om här på bloggen under 2013? Ska verkligen göra mitt bästa att följa era önskemål ( om ni nu kommer med några ;) ) och uppdatera bättre. Vill få fram bloggen riktigt ordentligt med hjälp utav er! :D
Kommentarer
Postat av: Mathilda

Vad kommer hända med din gamla bloggdesign då?
Väldigt intresserad av den! :)
Kramar

Svar: Den antar jag att hon tar bort haha? :P Skicka ett mail till hon , gå in på länken längst ner i min sidomeny till hennes gammla blogg så hittar du mailen.
Caroline Hellgren

2012-12-30 @ 02:39:50
URL: http://jumphigher.blogg.se
Postat av: Line

Jag skulle gärna vilja läsa om hur det går på träningar osv och gärna outfits till dig och hästen och hissar och dissar på det! :)

Svar: De fixar jag :)
Caroline Hellgren

2012-12-30 @ 13:35:12
URL: http://lineclausenss.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback