Mina mål 2013

Leona: Ska trappa ner på tävlandet , någon gång då och då bara. Vet ju att hon vill och det är huvudsaken. Kommer iallafall att tävla LD LC även clear rounder på ungefär 60 och 70cm. Hon fyller faktist 23 år så det räcker tycker jag :) Lagom lätt , och riktigt kul för henne. Hade även tänkt att försöka starta dressyr KM , även fast det varken är min eller Leonas starka sida haha. Ska hålla igång henne större delen av året.
 
Sune: Vi ska hitta varandras sista knappar , komma ut på lokal LD LC i början av året. Sedan är tanken regionalt och LB. Ska sätta felfria bra rundor. OM allt går jättebra och vi litar på varandra till 210% så vore det kul att avsluta året med en LA. Det är dock bara en tanke jag lekt lite med och inte alls säkert att jag kommer göra det.
LA:n är ett långsiktigt mål. Något som jag tror kommer gå. Kommer iallafall aldrig att hinna starta MVSB på honom. Tyvärr! 
Känner mig säker på Sunes rygg nu , vi kommer ge 110% på tävlingsbanorna 2013 , se upp :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback