Min helg

Ledsenför att jag inte har bloggat på flera dagar men ni kommer snart att få veta hur det ligger till :) Har varit på läger hela helgen med vi unga! Innan jag berättar så ska ni få lite goo musik medans ni läser :
 
 
Åkte dit på fredagen och kom fram ungefär 18.00 :) Vi la in alla grejer och körde sedan presentations lekar och lite så. På kvällen åt vi pizza och efter det så startade dom en film! Vi kolla en stund innan vi 9 tjejer gick ner i källaren och bastade. (Jag , Alva , Lovisa , Emilia , Elin A , Fanny , Emelie , Elin K och Frida). Vi bastade ungefä en timma och sedan minns ja inte riktigt vad vi gjorde haha! x) Klockan var väl runt 2? Så jag tror vi gick och la oss.
På lördag kom det lite nya folk. Vi körde lite mer presentationer och sedan var det fritid. Vi låg mest och slöa haha.. Sedan stardade vi lite aktiviter , vi alla 9 valde att baka. Efter det så gjorde vi alla T-shirtar. Tiden gick väldigt fort och vips så var det kväll och dax för maskerad! Klädde inte ut mig till något särskilt , men Emelie däremot blev riktigt läskig ;) Efter maskeraden bastade vi igen , i ungefär en halv timma och sedan kom killarna ner. Vi bastade väl i ungefär en timma till innan alla gick upp. Under den tiden hann vi springa två varv runt huset i snön , rulla oss och kasta lite snöbollar, satans vad kallt haha! ;) Vi gick upp och körde lite lekar till typ 6 på morgonen.
Gick upp runt kl 9 på söndagen. Åt frukost och packa ihop grejerna innan pappa kom hon hämtade mig :(
Har verkligen haft en as kul helg! Hoppas att det kommer ett till läger snart , lätt att , man åker dit! Har träffat många goa nya mäniskor som jag trivdes med , love u all :)
Slänger in två snabba bilder från helgen , måste skynda mig till bussen nu som går om knappt en halv timma haha. Handbollsträning på schemat!
Kommentarer
Postat av: elin

ta bort kollaget !!!

2012-12-10 @ 16:25:37

Kommentera inlägget här:






Trackback