Helt sjukt!

Helt sjukt vilken dag! Vakar 08:20 , går upp drar på mig mjukisbyxor och tjocktröja. Går ut i stallet och släpper ut hästarna och ger dom frukost. Som vanligt :) Går in och somnar om , vaknar 13:00 och går ner i köket för att äta frukost tillsammans med Cajsa. Efter det , på det stallkläderna igen och ut för att mocka , blanda kraftfoder och fylla höpåsar. Precis som vanligt! Efter att jag mockat tar jag upp mobilen , bara för att kolla läget liksom :) Ser att jag fått ett medelande på kik så jag öppnar det och får en chock! Världens gulligaste sms där de står att tjejen läst min och Leonas story! Marken försvann under mina fötter , ville bara skrika och springa runt som en idiot! Klicka in på nellieberntsson.se och läste min story , kunde inte fatta att den verkligen låg ute på nellies blogg! Sick ju!
Började läsa kommentarer som trillat in här på bloggen , tårarna rann över allt berömm jag fått. Bästa dagen i mitt liv typ , det är såna här saker som gör att man vill fortsätta kämpa. Jag är så sjukt glad över vad jag och Leona har gjort tillsammans och nu har det verkligen visat sig att jag har gjort rätt. Tack alla ni<3 Kommer inte kunna svara på alla kommentarer , är helt skakig och kan knappt sitta still :S Underbara ponny.
Foto: Sophie Gustavsson
 
Kommentarer
Postat av: ~Johanna ♥~

Hej nu har jag DAGENS BLOGG! Var gärna med och ta chansen att synas inför alla mina läsare. ♥

Direktlänk: http://johannaxxxxx.blogg.se/2012/december/var-med-i-dagens-blogg.html#comment

2012-12-29 @ 21:29:19
URL: http://johannaxxxxx.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback