Har jag nått mina mål 2012?

Leona: Ohja , över förväntan :) I början av året var jag lite osäker , visste inte riktigt hur långt jag ville komma eller så. Men ville iallafall sätta nollor i LD och någon LC. Ville inte ha så höga krav , visste ju inte hur mycket hon ville. Men det visade ju sig att Leonas vilja var så mycket mer än vad jag någonsin trott. 
Lagom fram till sommaren hade vi redan startat LB , felfritt dessutom! Nästa steg blev då att tävla regionalt. 
Precis innan vår första regionala start (räkanhoppet) så gick vi omkull och jag blev skadad. Men en vecka efter olyckan åkte jag iallafall och debutera regional LB trots allt. 
Med Leona har jag verkligen nått mina mål. Är jätte nöjd med min prinssessa ♥
Debut regional lb på Falbygdens Hästsportförening , Falköping.
 
Sune: Sune flyttade hem till mig lite efter mitten av februari. Den 17:e närmare bestämt ;) Har inte alls tänkt på att sätta upp några mål för honom. Men jag tycker ändå att året har varit bra. Vi har lärt känna varandra , han litar på mig och jag litar på honom. Vi har hittat de flesta av varandras knappar. Kommit ut på några clear rounder och gjort fina rundor. Gjort bra ifrån oss på träningarna. Ett mål som jag har haft med Sune är att försöka få honom glad , låter lite konstigt haha. Men alla ni som sett Sune vet ju vilken surpuppa han är. Tycker han har blivit mycket bättre! Han har verkligen gjort otroliga framsteg ♥
En höjdpunkt på året var när vi var med i Hööks fototävling med denna bilden , vi fick 7de mest röster (fick nästan 300) av hela 2850 bidrag, inte dåligt! :D De 10 bilder som hade flest röster gick till final. Tyvärr vann jag inte , så därför vet jag inte vilken plats jag kom på. Nöjd iallafall.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback