Fredag

Hej! Vad har ni gjort idag? :D Jag vaknade runt klockan 10 , klädde på mig och åt och fixade lite innan jag och mamma åkte till stan. Vi har handlat lite inför nyår , då kommer tjejerna hit. Skojsigt ;) Iallafall , när vi kom hem så gick jag en långpromenad med Doris , till kyrkan och tillbaka. Efter det hjälpte jag Mattias att lasta lite ved. Gav hästarna lunch , och gick in. Fixade iordning en musiklista på Spotify. Efter det lagade jag mat och nu sitter jag här. Cajsa har precis kommit hit , trevligt! ;)
Kommentarer
Postat av: Ninni

Hej sötis, vilken rörande story jag läste av en ren slump på en tjejs blogg :) kommenterar sällan bloggar, men var tvungen att kika kn på din blogg och säga BRA JOBBAT! Ta inte åt dig av dumheter, det är bara andra som förlorar på att trycka ner andra för att lyfta fram sig själva. Otroligt starkt att du fortsatte efter eran olycka & tummen upp för eran otroliga resa!

2012-12-29 @ 17:50:54
Postat av: Julia

Vilken underbar resa ni varit med om! :)
Starkt av dig att fortsätta trots eran olycka.

Svar: Tack!
Caroline Hellgren

2012-12-29 @ 17:52:08
URL: http://Ryttarnamedponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:






Trackback