Då och nu

Då: 
 
Nu: 
 
Tävlingen i Uddevalla var min och Leonas sista iår. Jag är riktigt nöjd faktist att komma runt med bara 4 fel efter den olyckan. För så nervös som jag varit efter olyckan tycker jag att det är riktigt bra gjort! Och som ni ser så blev det lite fel två hinder innan och jag tycker själv att jag kom dåligt emot hindret hon stoppade på. Höll inte om ordentligt. Men hoppa ju på andra försöket så den rundan är jag väldigt nöjd med! Allt handlar inte om att vara felfri , utan det handlar om att hitta den där känslan. Och det gjorde jag verkligen där ♥
Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag såg vad du hade skrivit till Nellie på hennes blogg och klickade in här, kollade på videon där du trillar av. Det måste varit en jätte hemsk upplevelse, men vilken grym återhämtning. Det är inte många som ens hade vågat hoppa upp på hästryggen igen! Fortsätt kämpa. Kram!

2012-12-30 @ 15:02:37
Postat av: Madde

FYFAN vad ont det måste ha gjort! Tycker att det är riktigt starkt och framför allt väldigt modigt att sitta upp igen efter det. RESPEKT till dig och fortsätt kämpa!

Svar: Tack!
Caroline Hellgren

2012-12-30 @ 17:13:25
URL: http://M0nday.bloggplatsen.se
Postat av: Moa

Usch! Jag känne hur ont det måste gjort... Du är så så stark. Du vågade hoppa igen det är jätte modigt efter detta jag tycker du är jätte modig=)

2012-12-30 @ 17:49:12

Kommentera inlägget här:






Trackback