Trött

Hej! Jag har nyss kollat lite hästhoppning. Innan det så kollade jag , mamma och pappa på film! :) Vi kollade på filmen "War Horse" , den var faktist riktigt bra. Den visar hur samspelt man kan vara med en häst! Samtidigt var den hemsk eftersom väldigt många hästar dog :(

Iallafall , nu ska jag sova. Imorgon går jag upp kl 08:00. Äter och gör mig iordning och packar in alla hästsaker i bilen.

Det ska komma en tjej och provrida Leona :) Hon ska inte säljas men tjejen ska eventuellt hyra hon en dag i veckan eller kanske mer. Ta hon på en lugn tur , Leona kommer lära tjejen att rida om att blir som det är tänkt!

Efter att Leona har ridits så tar jag Sune en sväng! Var ett tag sen jag red han nu , min lilla plutt.

Och kl 15:00 (tror jag) ska vi samlas på Genevi (?) för att spela match! Vet inte vilka vi möter men vi taggar och hoppas på vinst :D Under tiden får ni ha de bäst!<3

//Carro.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback