Tisdag

Hej! Idag vaknade jag kl 06:00, gick upp och åt frukost och gjorde mig iordning inför skolan.
Skolan började med 60 minuter svenska. Vi jobbade med satsdelar och sånt! Efter det matte och sedan språk (tyska). Lunch i 80 minuter , gympa i 60 och elevensval i 80 :)

På gympan sprang vi "Eko-rundan". Den är lite mer än 2km tror jag, sprang iallafall på 11 minuter och 5 sekunder. Kom bland dom fyra bästa :) Är ganska nöjd med den tiden , lite besviken för att det var 5 sekunder sämre än sist gång.. Är sån att jag blir riktigt sur när jag inte kan prestera bättre! Hänger lätt upp mig på små saker ;)

På elevensval har jag Hemkunskap. Vi gjorde egna klyftpotatisar och grillspett! Super gott verkligen, speciellt potatisen ;)

Nu när jag kommer hem ska jag städa upp i stallgången eftersom Blaisys hovslagare ska komma hit. Sedan kommer mamma hem från jobbet och då drar vi till stan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback