Sova

Hejhej! Eller godkväll eller godnatt.. Välj själva :D

Hihi idag har jag hopptränat Lenas ponny Moa. Skippade fotbollen .. Kände inte att jag hade någon lust till det :(
Iallafall så är jag nöjd med träningen!
Moa är en pigg ponny som enligt mig är ganska svår när man inte har hunnit rida in sig på henne.
Jag själv har ridit henne 3 ggr. Varav hoppat två :) Jag tycker att det går bättre och bättre för varje gång men vi har mycket mer att träna på och skulle kunna ge väldigt mycket tillsammans om vi fick chansen! :D

Men men , vi hoppade iallafall minst 85cm. Jag är nöjd , Moa är nöjd så länge hon får hoppa och bralla på! ;)
Det blev några bommar ner och några stopp men jag tar på mig dom felen!
Lägger upp två bilder om det funkar , video kommer senare :D

Förövrigt har jag inte gjort något idag typ. Vilat , gått ut med hundarna, pluggat matte och lite No! Alltså en väldigt skön dag :) Önskar att man hade många sådana ;)

Ny header och design beställd. Av Linda Söderholm , hon är en tjej som gör grymt snygga designer och headers! Stilrena och bara riktigt wow! :D Big like!

Även bloggtävling med grymt pris på G. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:






Trackback